Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.
БЪДЕЩЕТО Е ЕЛЕКТРИЧЕСКО, ДИГИТАЛНО И КРЪГОВО
Устойчивостта е една от централните цели на BMW Group и е залегнала в корпоративната стратегия. По този начин въпросът за това как устойчивото управление може да бъде доразвито, има дълги традиции. Декларираната цел е цялостен подход с три стълба в цялата верига на стойността: Екологичен, социален, икономичен и с фокус върху кръговата икономика. Тук развитието на електрическите автомобили е решаващ фактор – но не единственият: За BMW Group устойчивостта се простира от веригата за доставки през разработката и производството и отвъд края на фазата на използване на всички автомобили до рециклирането.
НАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ.
- 01 BMW Group се ангажира да изпълни парижкото споразумение за климата и свързаната цел от 1,5 градуса за климата.
- 02 BMW Group има научно валидирани всички краткосрочни цели за намаляване на CO₂ (научно-базирана инициатива за цели, SBTi) и също така е единственият производител на автомобили (от февруари 2023 г.), който има отделна цел за CO₂ за веригата за доставки.
- 03 Освен това BMW Group се ангажира с целта за климатична неутралност (SBTi "net-zero").
ЯСНИ ЦЕЛИ.
2025.
Neue Klasse ще постави нови стандарти за устойчивост.
Начало на производството BMW iFactory Дебрецен Унгария:
- Без фосилни енергоносители за работата на завода
- По-нататъшно разширяване на кръговата икономика на материали и енергия
- Напълно електрически модели
2030.
Спестяването на 40% CO₂ през целия жизнен цикъл на автомобила означава:
- 20% във веригата на доставки
- 80% в собствено производство на BMW
- 50 % във фазата на ползване
- През 2030 г. делът на напълно електрически автомобили BMW и MINI във всички продажби трябва да бъде поне 50%
Дългосрочно.
Ясната цел на BMW Group е да стане климатично неутрална според критериите на SBTi. За да постигне това, компанията си е поставила конкретни цели и етапи за 2030 г.
УСТОЙЧИВОТО РАЗВИТИЕ Е НЕРАЗРИВНА ЧАСТ ОТ СТРАТЕГИЯТА НА BMW GROUP.
НАШИЯТ ВСЕОБХВАТЕН ПОДХОД ОТ ТРИ СТЪЛБА.
Екологично.
BMW Group се чувства задължена да постигне целите на Парижкото споразумение за климата и да спести CO₂ по цялата верига на стойността, като същевременно спазва всички екологични насоки. Основните компоненти са опазването на околната среда, ефективното управление на наличните ресурси и, като съществен основен елемент, по-нататъшното развитие на кръговата икономика.
Социално
Като компания и работодател, BMW Group вижда себе си като носеща социална отговорност към собствените си служители и към обществото. Ето защо тя отдава голямо значение на здравето, разнообразието и възможностите за по-нататъшно развитие на своите служители. В същото време BMW Group осъзнава своята социална отговорност като глобален играч.
Икономически
BMW Group осъзнава своето икономическо значение и съгласува корпоративното си управление с отговорни принципи, основани на устойчиво създаване на стойност. Основен приоритет е спазването на насоките, които считаме за крайъгълен камък на дългосрочен успех и които са здраво залегнали в нашата корпоративна култура. По този начин искаме да избегнем не само финансови щети, но преди всичко загубата на доверие в нас – от самото начало. Следователно нашето справяне с възможните рискове винаги е съобразено с бъдещето и последствията за нашата компания.
BMW GROUP ДОКЛАД.
ИНТЕГРИРАН ДОКЛАД ЗА АКТУАЛНОТО СЪСТОЯНИЕ.
BMW Group смята, че има отговорност да бъде устойчива, измерима и прозрачна в своите доклади.
- От 2020 г. комбинираме нашия годишен доклад с нашия доклад за устойчивост в интегриран групов доклад.
- За тази всеобхватна форма на отчитане BMW Group получи наградата Building-Public-Trust за най-добро отчитане на устойчивостта сред DAX 40 през 2022 г. .
- Този интегриран доклад предоставя подробен преглед на нашите цели за устойчивост и също така показва постигането на годишната ни цел.
ОЦЕНКИ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА BMW.
BMW GROUP ПРИ ECOVADIS.
BMW Group счита външните оценки за много важни, за да може да предостави на партньорите и клиентите обективни оценки. По принцип ви молим винаги да се свързвате с прес-отделите на BMW Group и мениджърите на ключови клиенти на BMW Group за външни изявления, за да получите окончателна картина по конкретни теми или въпроси.
УСЛУГИ.
BMW Group подкрепя B2B клиентите в постигането на техните цели за устойчивост с помощта на широк набор от инструменти и услуги, така че те да могат да проектират и използват своите автомобилни паркове още по-ефективно и устойчиво. Един от примерите да това е Fleet Data: Той предлага разнообразие от услуги и предоставя различни данни за автомобилите на собствениците на автомобилен парк BMW или MINI. Fleet Data се предлага в пет модула и обхваща повече от десет подходящи случая за управление на автопарк. Те варират от управление на пробег и договор до статус на автомобила и предоставяне на GPS позиции. Освен това са включени обслужване, поддръжка и разход на гориво. От 2023 г. ще се предлагат и три нови услуги за устойчивост. Данните могат да бъдат получени директно чрез инструмента или гъвкаво чрез интерфейс (API).
КРАЙЪГЪЛНИТЕ КАМЪНИ ПО ТЕМАТА УСТОЙЧИВОСТ.
УСТОЙЧИВОСТТА ИМА ДЪЛГА ТРАДИЦИЯ В BMW GROUP.
- 1970-те
- 2000
- 2010
- 2020
1972.
BMW 1602 Elektro е представено пред публика на Олимпийските игри в Мюнхен като първия автомобил с електрическо задвижване от BMW.
1973.
BMW Group е първият автомобилен производител в света, който назначава собствен отговорник по околната среда.
2000.
Устойчивостта се превръща в основен водещ принцип на корпоративната стратегия на BMW Group.
От 2001.
Членство на BMW Group в UN Global Compact. Публикуван е първият доклад за устойчивост на BMW.
2007.
Технологичните разработки на BMW EfficientDynamics за понижаване на разхода на гориво сочат пътя към бъдещето.
2009.
Устойчивостта се превръща във фиксирана корпоративна цел на BMW Group.
2011.
Устойчивостта е неразделна част от процеса на възлагане на обществени поръчки и се превръща в ключов критерий за закупуване.
2012.
Определяне на десет цели за устойчивост, които да бъдат постигнати до 2022 г.
2013.
BMW i3 е представен на публиката като пионер на електрическата мобилност.
От 2014.
Рейтинг на BMW Group в платформата EcoVadis.
2020.
Определяне на амбициозни цели за спестяване на CO₂ по цялата верига на стойността.
От 2020.
Устойчивостта е в основата на стратегическата ориентация на BMW Group.
2021.
BMW i Vision Circular като пионер на кръговата икономика. Публикуван е първият интегриран доклад за 2020 г.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.
Как устойчивостта е залегнала при BMW Group?
Конкретните цели на BMW Group са насочени към намаляване на емисиите на CO₂, повишаване на ефективността на ресурсите и допълнително подобряване на социалните и екологични стандарти. Поради тази причина през юли 2020 г. бяха поставени ясно дефинирани цели, които трябва да бъдат изпълнени до 2030 г. Спектърът варира от теми като намаляване на CO₂ и електрическа мобилност до управление на рециклирането, екологични и социални стандарти и социална отговорност.
Нашите действия са насочени към изпълнение на амбицията да бъдем най-успешният и устойчив премиум производител за индивидуална мобилност. За да постигнем тази цел, ние създаваме все по-всеобхватни решения за устойчивост. В същото време искаме да изпълним нашата отговорност за спазване на социалните и етични стандарти.По какво BMW Group се различава от своите конкуренти, когато става въпрос за устойчивост?
BMW Group има много сериозно отношение към устойчивостта. Ето защо и трите измерения на устойчивостта (околна среда, социални въпроси, отговорно корпоративно управление) са ключов фактор за вземане на решения при всички проекти. Поради тази причина ние фиксираме мерки за устойчивост в цялата компания, особено от проектирането до разработката, производството и продажбите. Освен това мотивираме нашите дилъри да станат по-устойчиви с целенасочени мерки в различни области.
BMW Group член ли е на EcoVadis? Как се представя там при международно сравнение на индустрията?
BMW Group е член на EcoVadis и е сред първите 2% в индустрията: Резултатът на EcoVadis е 75/100 (към 11/2022 г.) със средна стойност за индустрията 45/100 (към 11/2022 г.).