Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.

БЪДЕЩЕТО Е ЕЛЕКТРИЧЕСКО, ДИГИТАЛНО И КРЪГОВО
Устойчивостта е здраво внедрена в корпоративната стратегия на BMW Group. Когато става въпрос за това как устойчивите бизнес практики могат да бъдат допълнително развити, тя разчита на дългогодишна традиция. Заявената цел е цялостен подход с три стълба в цялостната стойностна верига: Екологичен, социален, икономически и с фокус върху кръговата икономика. Развитието на електрическите превозни средства е решаващ фактор – но не е единственият: За BMW Group устойчивостта се простира от веригата за доставки през разработката и производството и след края на експлоатационния живот на всички превозни средства до рециклирането.
УСТОЙЧИВОТО РАЗВИТИЕ Е НЕРАЗРИВНА ЧАСТ ОТ СТРАТЕГИЯТА НА BMW GROUP.
НАШИЯТ ВСЕОБХВАТЕН ПОДХОД ОТ ТРИ СТЪЛБА.

Екологично.
Ангажиментът на BMW Group към Парижкото споразумение за климата и към Net Zero най-късно до 2050 г. е неразделна част от нашия холистичен 360° подход за устойчивост, който е внедрен в нашата корпоративна стратегия.
По пътя към Net Zero ние сме си поставили амбициозни научно обосновани цели за CO₂ за следващите години. До 2030 г. имаме за цел да намалим общия ни CO₂ отпечатък за целия жизнен цикъл на превозните средства с 40% (изходна стойност: 2019 г.).

Социално
Като компания и работодател, BMW Group вижда себе си като носеща социална отговорност към собствените си служители и към обществото. Ето защо тя отдава голямо значение на здравето, разнообразието и възможностите за по-нататъшно развитие на своите служители. В същото време BMW Group осъзнава своята социална отговорност като глобален играч.

Икономически
BMW Group осъзнава своето икономическо значение и съгласува корпоративното си управление с отговорни принципи, основани на устойчиво създаване на стойност. Основен приоритет е спазването на насоките, които считаме за крайъгълен камък на дългосрочен успех и които са здраво залегнали в нашата корпоративна култура. По този начин искаме да избегнем не само финансови щети, но преди всичко загубата на доверие в нас – от самото начало. Следователно нашето справяне с възможните рискове винаги е съобразено с бъдещето и последствията за нашата компания.
BMW GROUP ДОКЛАД.
ИНТЕГРИРАН ДОКЛАД ЗА АКТУАЛНОТО СЪСТОЯНИЕ.

BMW Group смята, че има отговорност да бъде устойчива, измерима и прозрачна в своите доклади.
- От 2020 г. комбинираме нашия годишен доклад с нашия доклад за устойчивост в интегриран групов доклад.
- За тази всеобхватна форма на отчитане BMW Group получи наградата Building-Public-Trust за най-добро отчитане на устойчивостта сред DAX 40 през 2022 г. .
- Този интегриран доклад предоставя подробен преглед на нашите цели за устойчивост и също така показва постигането на годишната ни цел.
ОЦЕНКИ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ НА BMW.
BMW GROUP ПРИ ECOVADIS.

BMW Group счита външните оценки за много важни, за да може да предостави на партньорите и клиентите обективни оценки. По принцип ви молим винаги да се свързвате с прес-отделите на BMW Group и мениджърите на ключови клиенти на BMW Group за външни изявления, за да получите окончателна картина по конкретни теми или въпроси.
УСЛУГИ.
BMW Group подкрепя B2B клиентите в постигането на техните цели за устойчивост с помощта на широк набор от инструменти и услуги, така че те да могат да проектират и използват своите автомобилни паркове още по-ефективно и устойчиво. Един от примерите да това е Fleet Data: Той предлага разнообразие от услуги и предоставя различни данни за автомобилите на собствениците на автомобилен парк BMW или MINI. Fleet Data се предлага в пет модула и обхваща повече от десет подходящи случая за управление на автопарк. Те варират от управление на пробег и договор до статус на автомобила и предоставяне на GPS позиции. Освен това са включени обслужване, поддръжка и разход на гориво. От 2023 г. ще се предлагат и три нови услуги за устойчивост. Данните могат да бъдат получени директно чрез инструмента или гъвкаво чрез интерфейс (API).
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ.
Как устойчивостта е залегнала при BMW Group?
Конкретните цели на BMW Group са насочени към намаляване на емисиите на въглероден диоксид, повишаване на ефективността на ресурсите и допълнително подобряване на социалните и екологичните стандарти. Поради тази причина през юли 2020 г. бяха поставени ясно дефинирани цели, които трябва да бъдат изпълнени до 2030 г. Спектърът варира от теми като намаляване на емисиите на въглероден диоксид и електромобилност през кръгова икономика, екологични и социални стандарти до социална отговорност.
BMW Group приема холистичния подход при устойчивостта много сериозно. Ето защо и трите измерения на устойчивостта (околна среда, социална отговорност, отговорно корпоративно управление) са основен фактор за вземане на решения във всички проекти. Поради тази причина ние установихме мерки за устойчивост в цялата компания, от проектирането през разработката и производството до продажбите. Освен това мотивираме нашите търговски представителства да стават по-устойчиви с целенасочени мерки в различни области.
BMW Group член ли е на EcoVadis? Как се представя там при международно сравнение на индустрията?
BMW Group е член на EcoVadis и е сред първите 2% в индустрията: Резултатът на EcoVadis е 75/100 (към 11/2022 г.) със средна стойност за индустрията 45/100 (към 11/2022 г.).