Нашият инструмент за управление на Вашето разрешение за използването на бисквитки временно е офлайн. Ето защо може да липсват някои функционалности, изискващи съгласието Ви за използване на бисквитки.
ГЛАВАТА МИ Е ПЪЛНА С ИДЕИ, НЕ СЪС ЗАДАЧИ.
#WHATEVERHAPPENS. BMW ТЕЛЕУСЛУГИ.
С BMW Телеуслуги се наслаждавате на максимална сигурност и комфорт, когато става дума за сервизни въпроси. От по-дребни обслужвания до бърза помощ при инциденти и повреди - благодарение на BMW Телеуслуги и BMW ConnectedDrive не трябва да правите много, за да получите правилната подкрепа в подходящия момент. Вашето BMW автоматично разпознава тази необходимост и предава всички важни данни за автомобила на нашите специалисти. По този начин винаги се предприемат правилните мерки.
BMW ТЕЛЕУСЛУГИ: БЕЗПЛАТНО С BMW CONNECTED DRIVE.
Имате BMW ConnectedDrive или функция за аварийно обаждане? Тогава на ваше разположение безплатно са и BMW Телеуслуги.
Така ще се насладите на пълния обхват на BMW Телеуслуги:
- Регистрирайте се в портала на BMW ConnectedDrive Portal или в My BMW App.
- Добавете вашия автомобил към вашия акаунт.
- Изберете своя BMW сервизен партньор в портала на BMW ConnectedDrive, в My BMW App или на дисплея на iDrive на вашия автомобил: BMW ASSISTANCE > СЕРВИЗЕН ПАРТНЬОР.
BMW TELESERVICE CALL.
BMW Teleservice Call предоставя на вас и вашия предпочитан сервизен партньор всички важни информации при нужда от поддръжка или при повреда. Още преди вашият сервизен партньор на BMW да ви се обади за уговаряне на посещение, той вече е информиран за състоянието на вашия автомобил, може да поръча резервни части и е подготвен перфектно за индивидуалните изисквания на вашия автомобил. Така се намалява времето за чакане.
Системата своевременно разпознава и нуждата от извънредни посещения в сервиза, например при износени спирачки, и препраща необходимата информация, за да може съответните неизправности за бъдат отстранени бързо. Вие не трябва да се грижите за нищо и вашето BMW винаги ще бъде в безупречно състояние.
За да се свърже с вас и да подготви срещата, вашият сервизен партньор по ваша поръчка може да поиска текущите данни от BMW Teleservice Call от вашия автомобил и да изпрати съобщения, напр. напомняне за уговорен час, до вашия автомобил.
Преглед на преимуществата за вас.
Възползвайте се от по-висок комфорт и ефективност:
- Автоматично разпознаване на нуждата от сервизно обслужване
- Директно предаване на свързаните с обслужването данни към BMW
- Вашият предпочитан сервизен партньор има достъп до свъзаните с обслужването данни
- Автоматично напомняне за сервизни обслужвания
- Оптимално подготвено и по-ефективно обслужване
- По-кратки престои в сервиза
Характеристиките в детайли
Сензорите на Condition-Based-Service (CBS) постоянно следят нивото на работните течности (напр. моторното масло) или износващите се части (напр. спирачни накладки). Когато е необходимо обслужване, вашето BMW автоматични ще предаде всички свързани с обслужването данни на BMW. Вашият предпочитан BMW сервизен партньор, ако такъв е отбелязан в портала на ConnectedDrive, ще ви се обади, за да уговорите час за сервизно обслужване. Благодарение на прецизността на предадените данни сервизното обслужване може да бъде подготвено перфектно с всички необходими компоненти и резервни части - благодарение на това автомобилът ви ще остане минимално дълго време в сервизния център. Забравете фиксираните сервизни интервали. Вие ще посещавате сервиза само когато има нужда.
BMW ПОМОЩ ПРИ ИНЦИДЕНТИ.
Ние ще ви помогнем възможно най-добре в случай на инцидент: Можете да се свържете директно от автомобила с BMW помощта при инциденти, като в iDrive изберете точката BMW Assistance в менюто BMW ConnectedDrive. Всички важни данни за автомобила, както и актуалното му разположение без забавяне се изпращат към мобилния сервиз, след което той се свързва с вас по телефона. Специалистите могат да отстранят леките функционални нарушения директно чрез достъп от разстояние или да вземат подходящите мерки на място.
При автомобилите с най-новото поколение iDrive необходимите данни могат да бъдат поискани след ваше съгласие и да бъдат прехвърлени от разстояние. По този начин сътрудникът на помощта при инциденти можа да получи данните на автомобила дори и когато сте се обадили по телефона.
Вие можете да стартирате помощта при инциденти и чрез вашето My BMW App. В този случай Hotline също получава всички необходими информации за автомобила, за да може да ви предложи максимална подкрепа.
Преглед на преимуществата за вас.
При повреди и проблеми можете да разчитате на нашия експертен опит, който да ви помогне при диагностицирането на проблемите:
- Бързи и прецизни диагнози от разстояние
- Дистанционна поддръжка при определени неизправности
- Компетентна помощ по всяко време и във всяка ситуация
- Оптимално подготвено обслужване, ако е необходимо
Характеристиките в детайли
В случай на инцидент или повреда на вашето BMW просто изберете BMW ConnectedDrive и функцията Mobile Care от менюто на iDrive. С едно натискане на бутон можете да прехвърлите всички актуални данни на автомобила за оценка към нашите Mobile-Care специалисти. Имат възможност да поставят диагноза на вашето BMW от разстояние, сякаш то е в сервиза. С помощта на автоматично телефонно обаждане нашите специалисти ще ви информират за състоянието на автомобила и следващите стъпки. В много случаи е възможно определени проблеми да бъдат отстранени от разстояние. Ако дистанционното обслужване не е възможно, веднага се изпраща Mobile-Care автомобил или вие ще бъдете насочени към най-близкия сервизен партньор на BMW. Данните на автомобила се прехвърлят директно към сервизния партньор на BMW, за да може той да се подготви оптимално за обслужването на вашия автомобил.
BMW ПЪТНА ПОМОЩ.
Иновативното аварийно телефонно обаждане предлага професионална подкрепа при по-леки инциденти, при които не се е активирала въздушната възглавница. Въпреки това автомобилът разпознава щетата и ви информира чрез монитора на iDrive. Достатъчно е едно натискане на бутон - и специалистите от колцентъра за пътна помощ са на ваше разположение със своята компетентност и с удоволствие ще ви насочат към най-близкия сервизен партньор. Ако обаче автомобилът ви не е в движение, те ще организират репатриране.
Преглед на преимуществата за вас.
- Автоматично разпознаване на инциденти
- Един клик е достатъчен, за да получите помощ
- Автоматично предаване на местоположението
- Незабавна подкрепа от BMW
- Безплатно репатриране
- Уговаряне на час с оторизиран/сертифициран BMW сервизен партньор
Предпоставки
- SA6AE, SA6AK, SA6AC със SOP 07/2017. Допълнителните оборудвания могат да се различават в зависимост от пазара и нивото на автомобила.
- По технически причини не всеки инцидент се разпознава автоматично. При подобни изключения аварийното телефонно обаждане на BMW Телеуслуги може да бъде активирано ръчно.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC със SOP 07/2017. Допълнителните оборудвания могат да се различават в зависимост от пазара и нивото на автомобила.
SERVICE PARTNER MANAGEMENT.
Чрез Service Partner Management можете да определите предпочитаните сервизни партньори, които да получават Teleservice Calls от вашия автомобил. Винаги можете да проверите и промените определените сервизни партньори от менюто на автомобила, в клиентския портал на ConnectedDrive или в My BMW App. За да се осигури предоставянето на Телеуслуги, при липсващ или очевидно грешно зададен сервизен партньор корекцията може да се извърши и от BMW.
BMW ТЕЛЕУСЛУГИ: HOW-TO.
Как да ползвате BMW Телеуслуги.
Как функционира BMW Пътната помощ и помощта при инциденти
Как да изберете вашия предпочитан BMW сервизен партньор