ОБРАТНО ИЗВИКВАНЕ НА ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ BMW СЕРИЯ E46 3, ПРОИЗВЕДЕНИ МЕЖДУ НОЕМВРИ 1997 Г. И ЮНИ 2000 Г.

Неотдавна автомобили на различни производители бяха извикани за смяна на модула на предната въздушна възглавници за шофьора, оборудван с „TAKATA Non Azide Infator“ (NADI) заради възможността да експлодира и да предизвика сериозна травма или смърт.

Засегнати автомобили
BMW серия 3
Модел Е46
Период на производство: ноември 1997 г. — юни 2000 г.
 

Ако Вашето BMW е произведено в горепосочения период, то може да има неизправна въздушна възглавница TAKATA.

Изключително важно е да се свържете спешно с дилър на BMW, за да проверите дали това се отнася за вашия автомобил и дали са необходими допълнителни стъпки.

Моля да имате предвид, че всяка сменена въздушна възглавница, монтирана във вашия автомобил след удар или друг инцидент, също може да е неизправна.

Прочети повече

Подробности

Като част от постоянните анализи на качеството, извършвани в BMW, се установиха признаци, че в този тип пиропатрон (NADI) може да се появи неплътност с времето. Нашият доставчик ни информира за точния период на производство на пиропатроните, при които е възможно да се появи този дефект.

Тази неплътност позволява пропелентът в пиропатрона да се овлажни. Предполага се, че високата степен на овлажняване и последващото изсъхване в по-дълги периоди от време, в комбинация с механично натоварване (например неравни пътища), може да доведе до повреждане на пропелента. В този случай при отваряне на въздушните възглавници при произшествие, може да възникне много високо вътрешно налягане в пиропатрона и в най-лошия случай пиропатронът може да експлодира и металните части да причинят фатални травми.

Прочети повече