X3 30e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 26 – 21; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 25,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 80 - 90
Открийте практичния свят на BMW Plug-in хибридите. Благодарение на комбинацията между електромотор и двигател с вътрешно горене, те предлагат пълна гъвкавост както във всекидневието, така и при дълги пътувания. Научете повече за разнообразието от преимущества, които имат тези иновативни автомобили.
BMW Plug-in хибридни модели.
230e xDrive Актив Турър: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 20–19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 17–16,1; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 83–88
330e Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 25-19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 23,6–20,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 85–101
330e xDrive Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1 - 1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 24 - 23; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 23,5 - 22,9; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 83 - 91
530e Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,8–0,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 18–13; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 21,4–19,5; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 93–105
530e Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 21–16; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 22,6–20,5; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 87–98
M5 Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,9–1,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 43–36; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 26,8–25; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 63–69
M5 Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 2–1,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 45–39; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 27,6–25,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 61–67
750e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,2–1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 27–23; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 24,8–23,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 76–80
M760e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,4–1,1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 31–25; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 25,9–23,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 21–16; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 18,2–16,8; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 77–85
X3 30e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 26 – 21; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 25,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 80 - 90
X5 xDrive50e: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,2–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 28–19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 30,7–26,3; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 87–102
XM: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,9–1,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 43–37; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 33,5–32,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 76–81
Най-доброто от двата свята.
BMW Х Plug-in хибридите съчетават ефективността с мощността. С чисто електрически пробег, който отговаря на всекидневните ви изисквания. И с мощно задвижване, което е готово за предизвикателствата. Насладете се на нашите SUV модели като BMW X3, X1 и X5 и се възползвайте от ефективността на мощните хибридни автомобили.
Независимо дали като елегантен седан или практично комби. Хибридните модели на BMW Серия 3 и Серия 5 също са олицетворение на ефективността и динамиката. При тях комфортът среща екологичното съзнание.
Както като употребявани, така и като нови автомобили. Когато купувате или взимате на лизинг своя BMW Plug-in хибрид, вие винаги ще намерите правилните решения и оферти, които отговарят на вашите индивидуални нужди и предпочитания.
Открийте вашия BMW Plug-in хибрид.
Вашият нов BMW Plug-in хибрид.
Открийте веднага наличните BMW модели и ги купете или вземете на лизинг директно онлайн. Като хибридни или напълно електрически автомобили. Например BMW 330e седан или BMW XM. Предлагането е голямо.
Актуални употребявани BMW Plug-in хибриди.
Употребяваните автомобили на BMW си заслужават. Естествено и като Plug-in хибридни модели. Открийте наличните употребявани BMW автомобили, за закупуване или лизинг.
BMW Серия 3 Седан Plug-In хибрид: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 2,0– 1,3; CO₂ емисии в г/км (комбинирани), WLTP[1][3][4]: 45 – 29; Среден разход на електроенергия, WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 18,7 – 15,8; Електрически пробег, WLTP в [1][2], км[1][2][3]: 52–62
Гъвкави. Интелигентни. BMW хибриди.
Пълна гъвкавост при зареждане по време на пътуване.
Зареждайте комфортно вашия автомобил в една от най-големите мрежи от зарядни станции в Европа. Отсечките под 100 километра можете да изминете с нулеви локални емисии с електрическото задвижване. При нужда, двигателят с вътрешно горене се включва автоматично.
Печелете енергия при движение по инерция или спиране.
Когато спирате или отпуснете газта, автомобилът рекуперира. Благодарение на това кинетичната енергия се превръща в електроенергия. Тя зарежда батерията и увеличава пробега на Plug-in хибрида.
Оптимизация на батерията и комфорта.
С приложението темперирате оптимално интериора. Предварителното стационарно кондициониране е практична функция както през лятото, така и през зимата. Пътниците се наслаждават на по-висок комфорт в интериора още от потеглянето.
Така функционират хибридите.
Plug-in хибридите имат два двигателя: двигател с вътрешно горене и електромотор. Тези двигатели могат да задвижват хибридния автомобил както поотделно, така и във взаимодействие. Както при електромобилите, батерията може да се зарежда от външен източник или по време на движение, например при спиране, когато електромоторът функционира като генератор.
Предимствата на хибридните автомобили.
По-ниски емисии.
Plug-in хибридите са по-екологични от конвенционалните бензинови и дизелови автомобили. Можете да изминете разстояния до 100 километра напълно електрически, тоест с нулеви локални емисии. Това намалява CO₂ отпечатъка в уличното движение.
Голям пробег.
Един Plug-in хибрид се адаптира към вашето всекидневие. Когато чисто електрическият пробег не е достатъчен, автоматично се включва двигателят с вътрешно горене. По този начин, например при дълги пътувания, се движите гъвкаво и не зависите от регионалната инфраструктура за зареждане.
Комфортно зареждане у дома.
Зареждайте вашия Plug-in хибрид съвсем лесно и комфортно у дома, подобно на изцяло електрическо превозно средство. Това е практично и спестява разходи и CO₂ отпечатък в сравнение с автомобил с двигател с вътрешно горене. По този начин можете лесно да се възползвате от предимствата на екологичната мобилност.
Зареждане на Plug-in хибриди.
Гъвкаво зареждане при пътуване в цяла Европа.
Бързо зареждане при пътуване с опционалния кабел за зареждане (Mode 3). Зареждайте вашия Plug-in хибрид в цяла Европа на обществените зарядни станции. Докато вършите вашите задачи, автомобилът ви се зарежда. Все повече супермаркети, ресторанти и обществени паркинги предлагат зарядни станции за тази цел. Така се възползвате от предимствата на електрическо задвижване навсякъде.
Практично и лесно зареждане у дома.
Зареждайте вашия Plug-in хибрид у дома си също като чист електромобил. Интелигентното решение за вашия дом е BMW Wallbox. Или домакински контакт с BMW Flexible Fast Charger. Зареждайте редовно вашия хибриден автомобил и можете да се насладите на предимствата на чисто електрическото шофиране във всекидневието.
Често задавани въпроси.
100% електрически алтернативи.
Динамично, комфортно и с нулеви локални емисии. Нашите напълно електрически автомобили впечатляват с най-модерни технологии, практични възможности за зареждане и висок пробег. Вие също така се възползвате от по-ниски разходи за поддръжка в сравнение с автомобил с двигател с вътрешно горене.
Разходите на един електромобил.
Колко високи са разходите за зареждане на един електромобил? Спестявайте благодарение на ниските разходи за поддръжката и ниските данъци. Има ли стимули за електромобили? Разберете дали електрическият автомобил е подходящ за вас.
Допълнителна информация.
Пробно шофиране на желания от вас модел на BMW.
Искате лично да се насладите на шофирането на желания от вас електрически автомобил? Уговорете пробно шофиране с желания от вас дилър. Вашият партньор от BMW ще се свърже с вас и ще ви осигури необходимата информация.
Желаете ли индивидуална консултация?
За въпроси, детайлна информация или конкретни оферти може да се обърнете към най-близкия дилър на BMW. Нашите BMW търговци с удоволствие ще ви консултират индивидуално по телефона или директно на място.
BMW Обслужване на клиенти.
Обслужването на клиенти на BMW е на разположение, за да ви помогне с всичко свързано с BMW - така че нито един въпрос да не остане без отговор. Без значение дали вече шофирате BMW или тепърва планирате да закупите ново BMW.
Разход на гориво и СО2 емисии.
230e xDrive Актив Турър: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 20–19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 17–16,1; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 83–88
330e Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 25-19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 23,6–20,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 85–101
330e xDrive Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1 - 1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 24 - 23; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 23,5 - 22,9; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 83 - 91
530e Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,8–0,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 18–13; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 21,4–19,5; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 93–105
530e Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 21–16; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 22,6–20,5; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 87–98
M5 Седан: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,9–1,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 43–36; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 26,8–25; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 63–69
M5 Туринг: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 2–1,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 45–39; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 27,6–25,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 61–67
750e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,2–1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 27–23; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 24,8–23,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 76–80
M760e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,4–1,1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 31–25; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 25,9–23,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 0,9–0,7; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 21–16; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 18,2–16,8; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 77–85
X3 30e xDrive: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,1; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 26 – 21; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 25,4; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 80 - 90
X5 xDrive50e: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,2–0,8; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 28–19; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 30,7–26,3; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 87–102
XM: Среден разход на гориво, WLTP в л/100 км[1][3][4]: 1,9–1,6; емисии на CO2, комбинирани по WLTP в г/км[1][3][4]: 43–37; разход на електроенергия, комбиниран по WLTP в кВтч/100 км[1][3][4]: 33,5–32,7; обхват на движение с електрозадвижване, комбиниран по WLTP в км[1][2]: 76–81
[1] Официалните данни за разхода на гориво, CO2 емисиите, разхода на електроенергия и електрическия пробег са измерени в съответствие с тестовия цикъл VO (EU) 715/2007 във версията, валидна за този модел. WLTP данните отчитат диапазона при всички възможни допълнителни оборудвания (в случая за германския пазар). За сертифицираните след 01.01.2021 година автомобили официалните данни са налични само според WLTP. В допълнение, съгласно Регламент (ЕС) 2022/195 стойностите на NEDC вече отпадат в сертификатите за съответствие на ЕО от 1 януари 2023 г. Повече информация за методиките NEDC и WLTP може да намерите на www.bmw.de/wltp
Повече информация за официалния разход на гориво и специфичните CO2 емисии на нови автомобили можете да получите от брошура, разпространявана безплатно от дилърите на BMW.
[2] Пробегът зависи от различни фактори, най-вече: личният стил на шофиране, състоянието на трасето, външната температура, отоплението/климатизацията, предварителното темпериране.
[3] Данните за мощността на бензиновите двигатели се отнасят за превозни средства, използващи гориво RON 98. Данните за разхода на гориво се отнасят за превозни средства, използващи референтни горива в съответствие с Регламент 715/2007 на ЕС. Може да се използва и безоловен RON 91 и по-висок с максимално съдържание на етанол 10% (E10). BMW препоръчва гориво RON 95. За High-Performance автомобилите BMW препоръчва гориво RON 98.
[4] При Plug-in хибрид: Измерен, комбиниран (EC AC Charge Weighted)
[5] Динамиката на зареждането зависи от нивото на заряд на батерията, температурата на околната среда, индивидуалния стил на шофиране и ползването на странични консуматори. Показаните пробези са базирани на WLTP Best Case. Времената за зареждане са валидни при температура на околната среда 23°C след предходно пътуване и могат да варират в зависимост от потребителското поведение. При температури под 0 градуса по Целзий изцяло електрическото задвижване е на разположение едва след няколко километра, когато батерията се загрее до работна температура.
[6] Допълнително осигуреният пробег в км след High-Power зареждане в продължение на 10 минути е определен съгласно DIN70080 в цикъла WLTP. Той зависи от оборудването на превозното средство, индивидуалния профил на шофиране, температурата на околната среда, състоянието на зареждане и използването на допълнителни консуматори.