Технически данни на iX M70 xDrive.
Тип задвижване | Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) | 300 (408) |
Въртящ момент в Нм | 700 |
Предаване | 1-степенна, автоматична |
Задвижване | Задвижване на всички колела |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) | 300 (408) / 135 (184) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм | 700 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек | 5,1 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч | 200 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км | 0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км | 20,9–17,8 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 | 516–602 |
Шум при преминаване в dB(A) | 67 6 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч | 94,8 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 | 131 - 168 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт | 11 / 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час | 9:45 / 5:0 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт | 175 |
Време за зареждане DC 10–80% в час | 0:34 |
4 965 мм | |
1 970 мм | |
1 695 мм | |
Дължина в мм | 4 965 |
Широчина в мм | 1 970 |
Височина в мм | 1 695 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм | 2 230 |
Междуосие в мм | 3 000 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 | 2 525 |
Допустимо бруто тегло в кг | 3 100 |
Полезен товар в кг | 650 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 | 2 500 / 100 |
Капацитет на багажника в л | 500–1 750 |
Тип задвижване | Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) | 400 (544) |
Въртящ момент в Нм | 765 |
Предаване | 1-степенна, автоматична |
Задвижване | Задвижване на всички колела |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) | 400 (544) / 150 (204) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм | 765 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек | 4,6 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч | 200 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км | 0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км | 21–17,9 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 | 596–701 |
Шум при преминаване в dB(A) | 66 6 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч | 109,1 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 | 166 - 217 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт | 11 / 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час | 11:15 / 5:45 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт | 195 |
Време за зареждане DC 10–80% в час | 0:35 |
4 965 мм | |
1 970 мм | |
1 695 мм | |
Дължина в мм | 4 965 |
Широчина в мм | 1 970 |
Височина в мм | 1 695 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм | 2 230 |
Междуосие в мм | 3 000 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 | 2 580 |
Допустимо бруто тегло в кг | 3 145 |
Полезен товар в кг | 640 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 | 2 500 / 100 |
Капацитет на багажника в л | 500–1 750 |
Тип задвижване | Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) | 485 (659) 7 |
Въртящ момент в Нм | 1 015 |
Предаване | 1-степенна, автоматична |
Задвижване | Задвижване на всички колела |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) | 425 (578) / 150 (204) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм | 1 015 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек | 3,8 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч | 250 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км | 0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км | 23,6–20,6 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 | 518–600 |
Шум при преминаване в dB(A) | 69 6 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч | 108,9 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 | 146 - 183 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт | 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час | 11:15 / 5:45 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт | 195 |
Време за зареждане DC 10–80% в час | 0:35 |
4 965 мм | |
1 970 мм | |
1 695 мм | |
Дължина в мм | 4 965 |
Широчина в мм | 1 970 |
Височина в мм | 1 695 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм | 2 230 |
Междуосие в мм | 3 000 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 | 2 655 |
Допустимо бруто тегло в кг | 3 160 |
Полезен товар в кг | 580 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 | 2 500 / 100 |
Капацитет на багажника в л | 500–1 750 |
Тип задвижване | Електрически |
---|---|
Мощност в кВт (к.с.) | 240 (326) |
Въртящ момент в Нм | 630 |
Предаване | 1-степенна, автоматична |
Задвижване | Задвижване на всички колела |
Максимална мощност/30-минутна мощност в кВт (к.с.) | 240 (326) / 102 (139) |
---|---|
Максимален въртящ момент в Нм | 630 |
Ускорение 0–100 км/ч в сек | 6,1 |
---|---|
Електрическа максимална скорост в км/ч | 200 |
1 | |
---|---|
CO₂ емисии, комбинирани WLTP в г/км | 0 |
Разход на енергия, комбиниран WLTP в кВтч/100 км | 21,4–19,4 |
Електрически пробег, WLTP в км 2 | 403–435 |
Шум при преминаване в dB(A) | 67 6 |
3 | |
---|---|
Капацитет на батерията в кВтч | 74,1 |
Добавен пробег след 10 минути зареждане с висока мощност в км 3 | 102 - 133 |
Максимална мощност на зареждане AC в кВт | 11 / 22 |
Време за зареждане AC 0–100% в час | 8:15 / 4:0 |
Максимална мощност на зареждане DC в кВт | 150 |
Време за зареждане DC 10–80% в час | 0:31 |
4 953 мм | |
1 967 мм | |
1 695 мм | |
Дължина в мм | 4 953 |
Широчина в мм | 1 967 |
Височина в мм | 1 695 |
Широчина вкл. огледала (от страната на водача/пътника) в мм | 2 230 |
Междуосие в мм | 3 000 |
Собствено тегло на превозното средство в кг 4 | 2 440 |
Допустимо бруто тегло в кг | 3 010 |
Полезен товар в кг | 645 |
Доставя се по избор с поддръжка за натоварване на ремарке, спирачки, до 12% / теглич в кг 5 | 2 500 / 100 |
Капацитет на багажника в л | 500–1 750 |
BMW колела и гуми.
Ние подлагаме гумите за нашите автомобили на най-строги тестове с до 50 различни критерия за качество – значително повече от предписаното от единния регламент за етикетиране на гуми, който се прилага в цяла Европа. Тук ще намерите цялата информация за качествата на монтираните на BMW гуми.
Разход и емисии на CO2.
iX M70 xDrive¹: Консумация на енергия, комбинирана по WLTP в kWh/100 km: 23,6–20,6; електрически пробег, по WLTP, в км: 518–600
¹ Пробегът зависи от различни фактори, по-специално: личния стил на каране, натоварването по маршрута, външната температура, използването на отопление/климатизация, предварителното темпериране.